потребовали полную предоплату вперёд, хотя и была пром оплата
мотивировали тем что для них у меня плохой рейтинг, мол раньше у кого то что то не забирал при заказе. а то что продавцы в последнее время отправляют бракованный или не качественный товар не учитывается? или ради какого то мнимого рейтинга мне надо забирать обязательно товар, даже если он испорчен?
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Під час дзвінку ми з вами розмовляли вічливо, обгрунтувавши вашу ненадійність. Не буває такого, що половина ваших замовлень була бракованою.... Ми вам запропонували вихід з вашого ситуації, ви відмовились...
Продавець скасував замовлення, оскільки товари знаходяться на різних складах і переміщення між складами не можливе ((
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Товар був увесь у наявності, але знаходився на різних складах. Скоординувати таке замовлення для відправки вам було не можливо, нажаль.
Замовлення отримала, все ОК 😉
Все чітко👍🏻